Codziennie w Polsce powstają nowe przedsiębiorstwa. Zwykle są to jednoosobowe firmy, ale nie oznacza to przecież, że nie potrzebują one sposobu na reklamowanie się. Przede wszystkim więc powinny pomyśleć o tych formach, które nie będą zbyt drogie.
Mogą to być chociażby banery reklamowe we Wrocławiu, które są tanie, nawet jeśli zamówi się ich dużą ilość. Tacy przedsiębiorcy to nie wielkie międzynarodowe korporacje, które operują milionowymi kapitałami, ale często ludzie, którzy nie mają dużo pieniędzy na zainwestowanie.
Tym bardziej właśnie potrzebne, jest aby mieli oni tańsze formy reklamy, które jednak również będą bardzo efektowne. Jak zostało to wspomniane, banery reklamowe we Wrocławiu z pewnością taką formą reklamy mogą być. Ważne jest tylko, aby były one przygotowane dostatecznie starannie, tak, aby w dobitny sposób pokazywały to co reklamują.
Tym bardziej właśnie potrzebne, jest aby mieli oni tańsze formy reklamy, które jednak również będą bardzo efektowne. Jak zostało to wspomniane, banery reklamowe we Wrocławiu z pewnością taką formą reklamy mogą być. Ważne jest tylko, aby były one przygotowane dostatecznie starannie, tak, aby w dobitny sposób pokazywały to co reklamują.
Przy początkowej działalności banery są niezbędne
Takowe banery reklamowe we Wrocławiu wcale nie muszą skupiać się na takich aspektach, jak kolory firmowe, czy logotyp. Podstawą jest przede wszystkim krótka informacja i prosty kontakt do właściciela. Może to być na przykład hasło marketing internetowy i adres poczty elektronicznej, albo telefon. Takie coś w zupełności wystarczy.
Inne rzeczy, jakie jeszcze można wymyślić, to oczywiście banery z logo. To zaś powinno być proste i bardzo łatwo w pamięć zapadające. I wreszcie ostatnia kwestia już jest taka, ze muszą to być oczywiście banery jednorazowe. Na żadne inne droższe nie ma potrzeby wydawać pieniędzy. Kto teraz wymienia wkłady w długopisach.
Jak zaprojektować porządne banery?
Projektowanie banerów reklamowych to trochę jak przygotowywanie tortu na ważną okazję – musi być atrakcyjny, zapadać w pamięć i mieć w sobie coś, co zachęca do sięgnięcia po więcej. Pierwsza zasada? Prostota i czytelność. Nie przeładowuj banera treścią, bo zamiast zainteresować odbiorcę, możesz go skutecznie zniechęcić. Kluczowe hasło, chwytliwy slogan, a do tego jeden mocny element graficzny – to wystarczy, by przyciągnąć uwagę. Pamiętaj, że baner to nie książka – ludzie rzucają na niego okiem na kilka sekund, więc daj im coś, co zrozumieją w mgnieniu oka. W Agencji Times (która wykonuje również neony) wiedzą, jak to zrobić.
Kolory i fonty to druga sprawa – tu liczy się harmonia i styl. Jeśli Twoja reklama krzyczy dziesięcioma odcieniami neonowego różu, to raczej odstraszy niż przyciągnie. Wybierz maksymalnie trzy kolory, które ze sobą współgrają i pasują do Twojej marki. Fonty? Proste i czytelne! Komiksowe litery może i są zabawne, ale nie każdemu odbiorcy przypadają do gustu. Jeśli chcesz coś wyeksponować, baw się rozmiarem i grubością tekstu, a nie eksperymentuj z fontami, które wyglądają jakby wyszły spod ręki średniowiecznego skryby.
I na koniec: wezwanie do działania, czyli magiczne CTA (Call to Action). Twój baner powinien jasno mówić, co odbiorca ma zrobić: „Kup teraz!”, „Sprawdź ofertę!”, „Zapisz się!” – im bardziej bezpośrednio, tym lepiej. Ludzie lubią, gdy mówi się do nich wprost, zamiast zmuszać ich do zastanawiania się, o co chodzi. No i nie zapomnij o logo – nie musi dominować, ale powinno być widoczne, bo co z tego, że baner będzie hitem, jeśli nikt nie skojarzy go z Twoją firmą? W końcu to trochę tak, jakbyś podał tort, ale zapomniał powiedzieć, kto go upiekł. 😉
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz